• Aprílový kabaret – židovský
  • Mistr a Markétka
  • CAMP Q
  • Ticho, nahrává se!
  • Den Opričníka
  • Morčata
  • Tygří výběr
  • Poincarého domněnka
  • Soudný den
  • Synáčci
  • Deník 1959-1974
  • ANTICKÁ ŠTVANICE 2018: KONEC FAIDRY/PROSEBNICE
  • Antická Štvanice 2016
  • GOLEM Štvanice
  • Vořezávátka
  • Ostrov, kde rostou housle
  • SVAŤÁK Štvanice – III. ročník
  • Explosis
  • Aprílový kabaret: matematický
  • SVAŤÁK Štvanice
  • Krabat
  • Zápal
  • SVAŤÁK Štvanice – II. ročník
  • Vij
  • Aprílový kabaret: provozní
  • Tváří v tvář: Chrám hokeje
  • Ovidius: Orfeus
  • PUNK ROCK
  • Otcizení
  • Ostrov, kde rostou housle
  • Explosis
  • SVAŤÁK Štvanice
  • Poincarého domněnka
  • Deník 1959-1974
  • GOLEM Štvanice
  • Krabat
  • Zápal
  • Vij
  • Otcizení
  • PUNK ROCK
  • Den Opričníka
  • Morčata
  • Soudný den
  • Antická Štvanice 2016
  • SVAŤÁK Štvanice – II. ročník
  • Ticho, nahrává se!
  • Synáčci
  • SVAŤÁK Štvanice – III. ročník
  • Aprílový kabaret: matematický
  • Ovidius: Orfeus
  • Tygří výběr
  • Vořezávátka
  • Aprílový kabaret – židovský
  • Aprílový kabaret: provozní
  • Tváří v tvář: Chrám hokeje
  • CAMP Q
  • ANTICKÁ ŠTVANICE 2018: KONEC FAIDRY/PROSEBNICE
  • Mistr a Markétka
  • Nováková - Burianová

    Aprílový kabaret: provozní

    literární kuriozitky

    Třetí díl divadelního večírku literárních kuriozit z nástěnek, předpisů, zpovědí a průšvihů  divadelních techniků.

     

    Skejt. Tah. Pětikilo. Vana. Sprcha. Prakťák. Hádémíčko. Gafa. Mlhoš.

    Poznáte poezii osvětlovačů, zvukařů a kulisáků! Nebude chybět akrobacie na štaflích! Uslyšíte ticho a spatříte tmu!

     

    Koncepce: Marie Nováková a Zuzana Burianová

    Účinkují: Jan Tichý, Ivo Kristián Kubák, Dominik Hradil, Jan Burian, Kryštof Krhovják

     

    “V principu není rozdíl mezi manipulačními prostředky používanými v továrnách, na stavbách, překladištích či jiných obdobných provozech a těmi, které náleží do jevištních technologických zařízení, operujících na jevištích. Rozdíl je v podmínkách jejich provozu a užívání. Zatímco v továrních a obdobných provozech je zakázáno se pohybovat pod zavěšenými či jinak manipulovanými břemeny nebo na nich při manipulaci pobývat, tak při provozování dramatické či zábavní produkce to nelze vůbec vyloučit.”

    (www.bozp.cz)

     

    Christian Morgenstern: Na jevišti

    Na jevišti jen tak vstoje

    trčí strom z pokraje háje.

    Po jeho straně majestátná

    tyčí se skála ze lněného plátna.

    Kozí kůži se nelení,

    co pažit se tu zelenit.

    Malého Kohna vzadu (je tu k stání)

    iluze strhla k horování:

    Malý Kohn nám dnes rozhodne,

    co je umění a co ne.