• Aprílový kabaret – židovský
  • Mistr a Markétka
  • CAMP Q
  • Ticho, nahrává se!
  • Den Opričníka
  • Morčata
  • Tygří výběr
  • Poincarého domněnka
  • Soudný den
  • Synáčci
  • Deník 1959-1974
  • ANTICKÁ ŠTVANICE 2018: KONEC FAIDRY/PROSEBNICE
  • Antická Štvanice 2016
  • GOLEM Štvanice
  • Vořezávátka
  • Ostrov, kde rostou housle
  • SVAŤÁK Štvanice – III. ročník
  • Explosis
  • Aprílový kabaret: matematický
  • SVAŤÁK Štvanice
  • Krabat
  • Zápal
  • SVAŤÁK Štvanice – II. ročník
  • Vij
  • Aprílový kabaret: provozní
  • Tváří v tvář: Chrám hokeje
  • Ovidius: Orfeus
  • PUNK ROCK
  • Otcizení
  • Ostrov, kde rostou housle
  • Explosis
  • SVAŤÁK Štvanice
  • Poincarého domněnka
  • Deník 1959-1974
  • GOLEM Štvanice
  • Krabat
  • Zápal
  • Vij
  • Otcizení
  • PUNK ROCK
  • Den Opričníka
  • Morčata
  • Soudný den
  • Antická Štvanice 2016
  • SVAŤÁK Štvanice – II. ročník
  • Ticho, nahrává se!
  • Synáčci
  • SVAŤÁK Štvanice – III. ročník
  • Aprílový kabaret: matematický
  • Ovidius: Orfeus
  • Tygří výběr
  • Vořezávátka
  • Aprílový kabaret – židovský
  • Aprílový kabaret: provozní
  • Tváří v tvář: Chrám hokeje
  • CAMP Q
  • ANTICKÁ ŠTVANICE 2018: KONEC FAIDRY/PROSEBNICE
  • Mistr a Markétka
  • Kubák – Nováková – Hýča

    Otcizení

    Člena rodiny člověk nedá na jatka, pochopitelně.

    režie a dramaturgieIvo Kristián Kubák, Marie Nováková, Martin Hýča
    hudbaJan Hovorka
    scéna a kostýmyJán Tereba, Anna Brotánková

    hrajíMatěj Nechvátal, Josef Vaverka, Martin Hýča, Vladimír Polívka, Evženie Nízká, Marie Švestková


    Tvůrci a aktéři hledají odpověď na otázky: Kdo je (můj) otec? Jaký je? Jak žije? Jaký je můj vztah s otcem? Snaží se po otci pátrat, smířit se s ním nebo s ním zúčtovat. Doposlechnout příběh: „jak ono to vlastně všechno bylo?“.
    Scénář inscenace vychází výhradně z autentických materiálů (korespondence, přepisy nahrávek, fotografie atd.). Tvůrci prošli cestou od odhodlání vůbec promluvit s otcem (případně s matkou), přes analýzu a režijně-dramaturgickou interpretaci získaného materiálu, nahlížení na své otce a sebe samé jako na dramatické postavy, až po veřejné předvedení intimního dokumentárního dramatu na jevišti. Díky rozmanitosti materiálu se v inscenaci objevují nejrůznější typy otců, včetně těch neznámých.
    Vedle studentů režie a dramaturgie se na inscenaci Otcizení herecky i autorsky podílí studenti a absolventi Katedry činoherní divadla i alternativního a loutkového divadla DAMU a Pražské konzervatoře. Někteří z nich nejen jako synové a dcery, ale i jako otcové a matky.


    Délka představení

    Premiéra1. února 2013, Divadlo Disk